Les xarxes socials son espais web que permeten gestionar i compartir informació amb amics o altres usuaris amb interessos comuns. Fent click a aquestos enllaços afegiràs una entrada sobre aquesta pàgina a la teva conta al espai web corresponent.
Els marcadors són enllaços que enllacen amb els teus llocs web favorits. Google permet crear marcadors als quals es pot accedir des de la barra d'eines per a Internet Explorer o en http://www.google.com/bookmarks/?hl=es.
És la teva pàgina d’inici per a tota la teva informació. Tot allò que et mantengui informat i organitzat es pot incloure a la teva pàgina i així veure-ho tot d’una vegada.
MySpace és una comunitat online que et permet conèixer als amics dels teus amics i compartir fotos, diaris i assumptes d’interès dins d’una xarxa cada vegada major d’amics en comú.
Servei de gestió de marcadors socials en web. Permet afegir els marcadors que clàssicament es guardaven als navegadors i categoritzar-los amb un sistema d’etiquetatge.
Facebook és un espai web format per moltes xarxes socials relacionades amb una escola, universitat, treball, regió, etc., que s’utilitza per mantenir-se al dia amb els amics o companys compartint fotos, enllaços, vídeos, etc.
Twitter és un servei per amics, familiars i col·legues que permet comunicar-se a través de l’intercanvi de ràpides respostes a una simple pregunta: Què estàs fent?
Lloguer Vila de 4 dormitoris a Marbella (MARBESA) només 200 mtrs del mar
Vila de vacances a Carib Playa (Marbella), 1.200 € / setmana (Ref.: CH19852)
Max. 7 persones A Àrea Urbana , Urbanizaciò
Sup. Cons.:
170,00 m2
1 Plant/a/i < 500 m. de platja
29604, Marbella Málaga
Zona: Carib Playa
Preus
Setmana
1.200 €
4 Bedrooms holiday villa rental in Marbella (Marbesa) only 200 mtrs from the Sea
Villa, Carib Playa –
Beachside bungalow in the beautiful residential area of Carib Playa, on the beachside of Marbella East.
This property comprises: entrance hall; living/dining room with a wood fireplace and access to a covered terrace and garden; fully equipped kitchen with access to the terrace; master bedroom with large en-suite bathroom and walk in wardrobe;
3 bedrooms sharing a bathroom; separate guest toilet.
Ample garage with direct access into the house.
The property is surrounded by a very sunny and private garden with tiled swimming pool area and plenty of plants and trees.
Other features include: ceramic tiling, individual a/c in rooms, fitted wardrobes, blinds, alarm, aut. irrigation, fully enclosed plot with a recently constructed wall and gate.
Parking for 2 cars on the plot.
An ideal family home, close to the sea and within 5 minute walk to the picturesque port of Cabopino and a 15-minute drive to Marbella centre.
Inside
Wi-Fi
Air conditioning
Heating
Fireplace
Satellite
Tv
Washing machine
Cd player
Dvd player
Radio
Tumble dryer
High chair
Cot
Iron
Ironing board
Kitchen
Dishwasher
Freezer
Fridge
Coffee machine
Grill
Hob
Microwave
Oven
Blender
Kettle
Toaster
Bathroom
Jacuzzi
Shower
Bath tub
Hair dryer
Underfloor heating
Beds
2 double beds
3 single beds
Views
Pool views
Relevant information
Wheelchair accessible
Suitable for the elderly
Pets considered
Car recommended
Notes
TV channels possible in every languages
Airconditioning hot / cold only in Bedrooms
Quick overview
4 Bedrooms holiday villa rental in Marbella (Marbesa)
Living area 170 m²
Sleeps 7
Bedrooms 4
Bathrooms 2
Private pool
Wi-Fi
70 m² terrace
Patio
Garden
Sunbeds
Barbecue
3 toilets
Airport (Málaga) 40 km
Beach 150 m
Golf 1 kilometer
Shops 1 kilometer
Nota: La informació facilitada és orientativa, no té caràcter vinculant i no té valor contractual. Aquesta informació pot haver sofert modificacions que encara no han estat incorporades. No incloses les despeses d'escripturació, registres, impostos,Etc. Li suggerim es posi en contacte amb l’empresa per a obtenir les últimes dades i/o confirmar les aquí exposades.